Inaktuell pojan ashouri | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pojan ashouri

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 13 Januari 2005

Vad heter du på discord? Ålen#1360

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 600

Hur aktiv kommer du att vara? Ganska aktiv, ungefär 4 timmar om Dan ungefär

Vad heter du? Hampus (karaktär pojan)

Hur gammal är du? 16, in game 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att jag tycker det är ett roligt och bra yrke med rolig rp. Anser också att det finns väldigt många kriminella i staden och fler poliser skulle balansera ut det lite, sen finns det alltid utrymme för förbättring inom allt vilket jag gärna är del av inom polisen. Jag vill bli polis för jag anser att många som söker polisyrket bara gör det för skojs skull och inte vet så mycket om det och jag tycker att jag skulle kunna göra ett bra jobb baserat på mina erfarenheter. Har jobbat som polis på unive vid två olika tillfällen och kan säga att det är en av dom roligaste yrkena jag haft inom rp.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man har bra rp och inte använder sin makt på ett dåligt sätt för att styra någon eller översätta sig någon annan. Tycker även att det är viktigt att jobba för RPns skull och inte för makt eller pengar. Det är också viktigt att man är mogen och inte tappar tålamodet snabbt och till exempel skiter i att man själv rpar dåligt i ett scenario bara för att man är arg på att motsvarande part gör det.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det är ett yrke med mycket stress och väldigt lite ledig tid, också att det är ett jobb där du möter väldigt mycket olika människor och du måste anpassa från situation till situation och människa till människa. Kan en del då jag jobbat inom yrket flertalet gånger innan, har även gått grundutbildning. Polisyrket är även ett väldigt jobbigt yrke både fysiskt och emotionellt då man möter många personer som kanske varit med om hemska saker eller vill ta sitt liv etc.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat inom yrket två gånger tidigare och har även jobbat en lång period inom Securitas både som anställd och chef så kan en del om ledarskap o så. Har även jobbat som sjukvårdare så kan ett och annat om att ta hand om människor både psykiskt och fysiskt. Har även gått kurs i hur man går till exempel hlr medans jag jobbade på securitas. Älskar också bilar och har kört väldigt mycket bil så att köra bil på svåra vägar, i höga hastigheter eller andra svåra omständigheter är inget jag har svårt för.

Hur är du som person? Jag är en lugn person som är väldigt glad av mig men allvarlig och strikt när det behövs. Jag kan arbeta med folk och har inte svårt för nytt folk och att samarbeta med andra. Kan ta och ge kritik på ett bra sätt.

Är det något vi bör veta om dig? Inte direkt

Senast ändrad:
Tillbaka