- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Poffe
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 2000
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att qpark känns som ett väldigt roligt jobb och ett jobb som behövs i stan då väldigt många parkerar överallt, och då behövs qpark för att sätta ett stopp för det. Jag kommer anställda väldigt många som brinner för att lappa bilar och som verkligen kommer bara aktiva. Mitt mål är att få folk sluta parkera överallt och lära dem en läxa att inte parkera överallt. Jag som chef kommer vara väldigt aktiv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit polis och vet hur man ger böter till personer, annars har jag ej jobbat med något sånt här innan men det ska bli väldigt kul.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leif och älskar att lappa bilar.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nä
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Poffe
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 2000
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att qpark känns som ett väldigt roligt jobb och ett jobb som behövs i stan då väldigt många parkerar överallt, och då behövs qpark för att sätta ett stopp för det. Jag kommer anställda väldigt många som brinner för att lappa bilar och som verkligen kommer bara aktiva. Mitt mål är att få folk sluta parkera överallt och lära dem en läxa att inte parkera överallt. Jag som chef kommer vara väldigt aktiv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit polis och vet hur man ger böter till personer, annars har jag ej jobbat med något sånt här innan men det ska bli väldigt kul.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leif och älskar att lappa bilar.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nä
Har du läst våra Regler? Ja