Accepterad PN14 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: Behövs ej

Ditt Hex-ID: Behövs ej

Vad är din discord tagg? pn14

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: image.ssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är något jag tänker på har till och med frågat varför men får ej svar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att vi skulle donera för ett gäng då jag både ville stötta servern samt gå med i det gänget, under tidens gång har LUDDE en otrevlig attityd mot oss kallar oss för dumma osv, av mina tidigare gånger jag suttit i don väntrum så har vi haft en trevlig attityd och skojat inte direkt så seriöst. Sen skulle vi betala och då sa jag "är de okej om jag fake swishar och swishar sen när jag har pengar" på skoj såklart swishade riktiga pengar osv sen, men då frågar han i callet om vem som sa det där och jag sa då att det var jag då jag inte tänkte något stort utav det, sen så började han säga att han kommer dra mina roller och hejdå osv så jag blev lite chockad men trodde han skoja med mig, men han taggar mig i generellt och drar min servervakt. Jag blir såklart chockad och undrar vad som pågår, skickar pms här och där för jag gillar inte orättvisa och enligt mig va det orättvist, jag blev också arg på han och börjar komma ihåg allt han kallat oss i don men tänkte inte på det då jag inte trodde de var något stort så jag fortsatt tänka på donations ärendet (de relevanta då). Jag har alltid tyckt om Ludde och inte haft något emot honom men tyckte att det blev lite konstigt nu. Sen sitter jag och tänker på vad jag kan göra för att få tillbaks min servervakt jag var väldigt stressad då det aldrig hänt mig. Senare så skrev jag en -rep på Ludde, det var konstruktiv kritik och det var inte något kränkande, så svarade han i rep kanalen "Kommer det seriöst från individen som sa att han skulle fake swisha?". Jag svarar då i generellt "Ja på skoj? Du var ju inte mycket bättre då du kallade oss tröga osv." och han skriver "Men asså är du seriös" "Är du dum nog i huvudet att säga "å hhahahaha ska jag fake swisha?". Jag svarade då "Det sa jag inte just så". Sen får jag en timeout i en vecka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är öppen till att höra vad Ludde har att säga och hans åsikt om vad jag gjort fel osv. Men jag tycker att jag inte gjort något fel kring detta då jag kommit med konstruktiv kritik, bara skämtat och inte kränkt honom någonting men han har kränkt oss. Har bevis det är bara att komma pm då det inte är något jag vill ta här. Jag är även en person som följer era regler och ej är en problemspelare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var typ i början av 2022 minns inte detaljer, dock fick jag en ban för jag glömde sätta på voicechanger av limpis i 10min.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skämtat och bara hållit tyst. Jag ber om ursäkt Ludde och vill ej ha en dåligt relation med dig pga detta. Hade respekt och uppskattar de du gjort till servern. Men tycker bara detta är synd och vill ej vara timeoutad. Utgick även från de andra rep kanalerna då man ska komma med konstruktiv kritik.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Känna av staffens humör innan du börjar säga något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka