Inaktuell plutti_glutti | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Gonke

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff är nog för att jag engagerar mig mycket i min roll som staff för att jag har lite tidigare erfarenheter från en annan server innan som hette "vetra RP" där jag var staff och jag tyckte det var jättekul och jag tittar ibland på era gamla videos som hette "staff arbete på unive" och tycker det känns jättekul och flyga runt och speca folk samt hjälpa folk som behöver hjälp samt hjälpa unive att banna de som ska bli bannade eller sparkade

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker är ett stort problem nu är lallare samt folk som RDMar men jag vet också att staff teamet jobbar ständigt med detta problemet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Nej men jag tänker att vi ska hålla samma fokus alltså på de som bara förstör och tänka på unives regler samt vara skit hårda med vara regler samt jobba som ett team och hålla ihop och ha kontakt så att man vet vilka och vem de är för att lätt kunna fråga de "varför" de gör som de gör

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo man agerar professionellt igenom att inte höja rösten och ta det lugnt och visa vilka eller vem det är som bestämmer och att man läst reglerna så att man vet de utantill så att man inte blir ställd mot väggen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nej men jag ska försöka släppa unive och staff arbetet när man inte "spelar" för att inte vara mindre professionell sen när man ska köra på igen utan att hålla en nästan som en vägg mellan mitt privat liv och unive livet

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela unive kanske ungefär ett halv år sedan mer eller mindre men jag började typ spela fivem för ett halv år sedan och när jga började spela unive så började jag med fivem

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja som jag sa har jag varit staff på en server som hetter vetra RP och har lite tidigare erfarenhet av staff arbetet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? alla funkar för mig inget som jag känner är mindre roligt eller vad man ska säga jag hade kunnat ha vilket område som helst

Tillbaka