Accepterad plomon20 | Whitelist ansökning [To0th]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plomon20

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198836181046/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo, karlsson

Vad är ditt discord namn? Ravioli#1608

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Gw och är född 1990-01/22. Theo Gw är en med i en MC klubb som heter Lost MC. Theo fick precis åka iväg med flyget och han försöker komma till baka nu. Theo har 2 bröder i denna stad, den ena heter Tim Gw och den andra heter Ludwig Gw. Theo tar alltid sin mc och sina bröder i första hand. Det är det ända Theo har att leva för. Theo har bott i denna stad i mer än ett halv år och nu så blev han tyvärr portad och försöker komma tillbaka. Han har alltid haft ett stort intresse för gamla bilar. Han äger själv en massa bilar t.ex. Superbird, Mustang, och massa Volvo bilar. Theo har haft ett tufft liv eftersom att Theo har alltid haft svårt med sig själv. Men Lost MC och hans bröder har alltid fått han att må bättre. Han har alltid haft ett gott hjärta och aldrig velat skada någon. Även fast han kan bli jäkligt arg så vill han alltid allas bästa. Theo vill att allt ska vara rätt och riktigt, han vill inte ha massa strul och fel.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker ni ska whitelista mig för jag kan bidra med en massa rolig RP och mycket scenarion. Jag har RPat på denna server i mer än ett halvt år, och det har varit ett riktigt roligt halv år. Jag har bidragit med så mycket RP och så roliga scenarion. Så jag vill ha en till chans till att vissa att jag kan bidra med så mycket mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den största i Sverige just nu och det är roligt att RPa med så många spelare det blir mycket mer scenarion och mycket större scenarion. När det är så mycket folk blir det roligare för det kan ske så många scenarion på så kort tid. Jag vill verkligen kunna fortsätta med den RPn som jag har gjort denna tiden och jag vill verkligen få en andra chans igen, och verkligen vissa vad jag kan.

Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis spelade på en massa RP servrar men vi ville bytta server och så hittade vi "Multistaden RP" och vi tänkte att vi skulle ge den en chans. Och jag ångrar inte att jag tog den chansen. För så har roligt RP som jag har just nu har jag aldrig haft på någon annan RP server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är en son person som RPar för mycket scenarion. Vill oftast dra ut på det så det blir mycket längre och roliga scenarion. t.ex. Jag kan sitta en timme för att planera ett butiks rån. För jag vill ha det rätt och riktigt, spelar ingen roll om pengarna man får. Det är RP som spelar roll. Men jag tror att det finns ju inte någon som tackar nej till lite extra pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag har spelat på denna server mer än ett halv år nu och ser att detta är en riktigt bra RP server och man får så mycket möjligheter att RPa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka