Nekad plomon20 | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plomon20

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198836181046/

Ditt Hex-ID: 110000134356836

Vad är din discord tagg? Ravioli#1608

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från DC:n ~[1-3165] Elliot.L Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag ägde monkey club så sålde jag en tjej så hon gjorde privat dansar till en kille utan att fråga om hon var okej med det först.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min brorsa tim gw vi jobbade på monkey club och jag var chef. Vi skulle ha en liten fest på monkey club. När festen började så hade vi 2 stycken strippor som stod och dansade och då tyckte jag att det var en bra idé att ta betalt för att folk skulle få en privat dans och inget mer. Och det trodde jag var inga problem för att alla andra clubbar gör sådant jag menar för att just nu så har jag fort höra att dom på den nya Muñeño clubben gör samma sak. Men detta handlar ju om mig och inte om dom. Så när jag tag betalt för att hon skulle dansa så började dom som köpte henne att ta på henne och (våldtog) och detta var inget jag visste om. Så jag är ledsen för detta och det var 100% mitt fel att jag inte höll koll på dom. Jag kan lova er att jag kommer hedan efter vissa mycket mer respekt till tjejer och inte behandla dom som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag tar på mig detta scenariot och jag skäms över det som jag gjorde. Om jag skulle få en chans att be om ursäkt till denna tjej så skulle jag gjort det. Jag kan lova och svära på min mamma att jag aldrig kommer använda en tjej på det sätter i hela mitt liv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Powergaming och sunt förnuft. Det som hände när jag blev bannad för powergaming var att jag körde med min bil på en tågräls och jag förstod att jag gjorde fel och jag tog lärdom av den bannen och det har aldrig hänt efter bannen. Och när jag blev bannad för sunt förnuft för att jag sladdade med min bil. Och jag tog lärdom av det också och har börjat köra som man gör IRL.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta tjejen bara så och dansa och göra sitt jobb Och göra mitt jobb, för när jag spårade ur med att började sälja henne så gick jag långt övergränsen. Men så omogen som jag var så gjorde jag det jag gjorde. Asså jag ber till alla gudar just nu och snälla kan ni ge mig en till chans jag kommer inte göra om det jag svär på min mamma, pappa, hund och kat jag lovar på allt att jag vill bara att min tid på multistaden inte tar slut här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ska respektera tjejer mer än någonsin jag kommer aldrig att göra någonting sådant igen. Om detta scenariot skulle hända igen skulle jag aldrig ens anställa en tjej som strippar utan istället ställer jag mig och strippar själv. Och om jag inte blir unbannad så kommer jag göra en till överklagan och en till och en till så länge jag vill RPa på multistaden och jag vill värkligen göra det. Jag har RPat på denna server i mer än 10 månader och jag vill inte att det ska vara slut här. Men jag förstår om ni inte vill unbanna mig för det jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka