Accepterad plati09191 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karl2007.12

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092130908/

Ditt Hex-ID: 11000014376e460

Vad är din discord tagg? karl2007.

Vem var det som bannade dig? bultenn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag efter jag blivit dödad tänkte att personen som dödade mig gjorde fel och då tänkte jag inte efter så jag lämnade servern för att jag blev arg och samtidigt så tänkte jag inte på att jag hade kunnat gå till support för att få hjälp efteråt och då blev det dåligt för mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar rpar ofta byggarbetare som ett crew så vi åkte runt och skulle bygga väggar och svetsa och när vi var klara med vårat jobb skulle vi lämna cementtrucken vid kontoret igen och då så kom det en person efter oss för ingen anledning och började hetsa och då sa jag håll käften till honom och då så pittade han våran bil och sedan så skulle vi stanna och rpa att vi hade ont för han hade pittat oss och då så hoppade denna kille ut utan att rpa på skador och riktade mot oss, jag hoppade ut och höll upp händerna men min kompis som inte har spelat så länge satt fast pågrund av bilbältet så då skjöt han honom vilket var väldigt onödigt och riktig tråkig rp av en staff på servern. Efter det så tog han mig i /th läge och sedan kidnappade han mig och tog med mig ned till en hamn och bara avrättade mig utan att ens ge mig en chans till att överleva. Jag skulle gärna vilja prata med någon staff ansvarig över detta sedan också för jag vet vem det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en rätt ban även om han den andra också gjorde fel eftersom att jag kunde ha valt att bara hoppa support istället för att lämna servern när jag dog. Så jag tycker att bultenn gjorde rätt i detta fall men jag vill också säga att jag har precis fått sommarlov och alla mina kompisar spelar på unive och vi försöker seriöst rpa som byggarbetare och gör allting lagligt så jag vill jättegärna bli unbannad och lovar att inte göra fel igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej detta är min första ban någonsin på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha hoppat support efter scenariot och förklarat för bultenn vad som hade hänt istället för att lämna. Jag vet dock att denna staff som gjorde detta har varit korrupt förut och tagit sina egna support ärenden så jag var lite rädd för att bli bannad för det också men det är egentligen ingenting att skylla på utan det var jag som gjorde fel och jag skulle ha hoppat support istället men jag har nu lärt mig av mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska använda sig av support och att staffsen finns där för att hjälpa alla utan att vara partiska även om jag var rädd för det i början men nu har jag lärt mig att det inte är så. Jag ska alltid använda mig av report och support i framtiden om jag blir unbannad istället för att själv göra fel och få mig själv bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag vill att du tar lärdom av detta o aldrig gör om det!

Tillbaka