Nekad PKJ | Chef-jobb ansökan[Sc Styling] [Karimoooooo] [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CMG

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc Styling

Vad heter du IRL? kevin

Vad heter du på discord? PKJ#6969

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? vet ej 800+ timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på SC kommer jag skaffa sammarbeten med andra jobb. Och försöka att driva bolaget framåt för att mer ska Pimpa sina bilar. Ett sett att få mer personer att Pimpa sin bil kanske kan va att ha nåt event som kommer locka mer personer att Pimpa sin bil. Jag har jobbat på många jobb här i unive staden och jag tror att jag kommer vara en bra chef jag kommer anställa bra arbetare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag vet hur Faktura systemet funkar och hur man ska sälja en båt och i vilken ordning. jag har väldigt bra kundbemötande och bra bemötande med dom anställda också. Jag vet hur man sätter på en NamnBricka med ./sme jag vet hur man Stylar sin bil och jag dubbel kollar så det är rätt pimpning som dom har sagt. jag tar inte pengar från företags kasan bara för att få mer pengar utan jag låter det va för att kunna köpa in Mer saker och sånt men jag kommer lägga in i företags kasan. jag vet vart allt ligger inne på Sc och vart man ska gå när man tar lunch och sånt. jag vet hur man köper in Saker och jag vet även hur jag ska veta om mina ansällda kan jobbet och om jag har valt en bra bitr chef

Hur ofta kommer du vara inne? 14:00 20;00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka