Vidare till intervju PiratAugust | Chef-jobb ansökan [Meko] [hyz0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? August

Vad heter du på discord? PiratAugust

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sommaren 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa bra, vara aktiv och framhäva kunskap. På mekonomen krävs det många anställda för att få rullning i verksamheten. Jag kommer se till att anställda många och duktiga personer som kan jobba aktivt. Jag vill att det ska finnas aktiv mekonomen personal som kan vara redo med kunder oavsett vart kunderna är. Jag kommer fokusera mer på att de ska finnas personal ute på fält för att fler ska kunna få sina bilar lagade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter. Med bilar har jag grundläggande erfarenheter för att jobba på mekonomen men i mitt chefs jobb har jag mer erfarenhet. Jag har varit varit chef förr på olika servrar och poster. Jag skulle säga att mitt ledarskap är bra och jag kan verkligen få ihop en grupp. Med det sagt tror jag att jag kommer kunna få ihop en bra grupp av medarbetare på mekonomen som kommer kunna jobba aktivt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag tillsammans med mina kollegor kommer se till att det alltid finns personal aktivt som kan hjälpa kunder. För min egen del kommer jag vara väldigt aktiv. Jag ska vara mycket i mekonomen lokalen då jag tycker att det visar en bra signal till kunderna ifall chefen är aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortsätta. Jag har byggt upp en karaktär och målet med den karaktären är inte bara att vara mekonomen chef. Jag kan absolut göra andra saker ifall jag inte blir godkänd men skulle hemskt gärna vilja ha jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep stött på honom ingame han är väldigt duktig på att rpa och han gör även väldigt utvecklade och långdragna Scenarior, han har också ett väldigt bra tålamod för att arbete som chef så jag anser att denna kille har de som krävs för att arbeta som en drivande Chef för Mekonomen.

Nekad, Anledning Chef Redan Vald, Lycka till på nästa ansökan!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka