Nekad piptommy | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piptommy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198991549821

Ditt Hex-ID: 11000013d78257d (Hex)

Vad är din discord tagg? piptommy #2620

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för bugg abuse för att komma in i byggnad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot en regel och streamade samtidigt och emotade för att komma in i byggnaden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod utanför suzies och ville in och kolla på en ny import bil då jag fick en buggad. Och hade sett en annan emota in sig i byggnaden innan och då gjorde jag det vilket var väldigt onödigt och jag ångrade mig efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker självklart att jag gjorde fel och det står jag för men 10 dagar var ett extremt hårt straff. Jag gjorde ett misstag och gjort är gjort men en sak kan jag lova och det är att det aldrig kommer upprepas jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte begå samma misstag igen då jag verkligen gillar unive och vill inte förstöra eller hålla på med dumheter. Jag kommer verkligen att ta lärdom av detta och jag ber om ursäkt igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny inom rp då och begick ett misstag och dödade en annan utan krim men var som sagt väldigt ny då och hade inte bästa kollen men nu är jag väldigt insatt i det och har koll på reglerna och är duktig på rp nu med. Men jag tog självklart lärdom av det och begick inte samma misstag igen såklart aldrig jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i twt och be någon komma och öppna jag hade kunnat tänka efter och tänkt på konsekvenserna inte vara så impulsiv. Jag hade självklart gått tillbaka och fått det ogjort om det gick. Men jag vet vad jag gjorde och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att aldrig bryta mot regler att tänka efter noga och tänka ett steg längre nästa gång jag har lärt mig enormt mycket av detta och jag kommer inte begå samma misstag igen jag sköter mig när jag rpar egentligen men nu begick jag ett misstag och jag står för det och ber om ursäkt och lovar att det inte kommer upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Det är jätte jätte skevt att du inte bara gör buggen utan du lär ut till andra.

men target jag är inte en känd streamer har max 3 som tittar på mig typ ingen såg och jag fick veta det av en annan som spelar på unive ja det är dumt av mig jag står för det och det kommer inte hända igen har tagit bort klippen på det och jag ber om ursäkt jag förstår din tanke också men jag är liksom 21 år och har 300 följare på twitch jag jobbar på dagarna och jag gjorde ett misstag på min live och på unive tro mig jag är gammal nog att inse mina misstag att jag ens gjorde det var dumt jag vet men jag kommer aldrig någonsin att göra likadant och förlåt för jag lät arg igår. men jag är ledsen verkligen för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka