Nekad Jadhili | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadhili

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199711873326/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea946c4

Vad är din discord tagg? J4d.1

Vem var det som bannade dig? Korpen (inte staff längre)

Bild på banmeddelande: IMG_0250.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har gjort en överklagan som har nekats, men om jag förstår det rätt så var jag inte utvecklad, så här kommer en detaljerad överklagan. Staff (förgående staff korpen) valde att banna mig för att jag begick korruption som polis, där jag då har stashat saker från polis förrådet så som det står i anl i fivem. Och det är den korrekta anledningen, jag erkände och jag tycker att de gjorde det rätta valet då det var väldigt fel utav mig, speciellt som polis. När staffsen berätta detta för mig så erkända jag själv, och nu i efterhand märker man hur grovt och felaktigt det var att begå regelbrottet korruption.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Några timmar innan jag blev bannad, så begick jag då regelbrottet, stasha saker från polis förrådet, och sen efter det så stängde jag för att jag orka inte spela mer. Timmar efter, samma dag, jag kommer in i spelet och spelar kanske i ca 1 timme och rp:ar som polis. Det var när jag var i polisgaraget då jag blev taggad i dc av korpen och fick ett meddelande att komma support. Där så berättade de det som har hänt, förklarade situationen och vilket regelbrott som jag har begått. Jag erkände, och de banna mig. Men när jag satt i samtal med korpen (och några andra staff kmr it ihåg) så sa han att han skulle vara snäll och unbanna mig efter några dagar/vecka vilket var ganska snällt och jag uppskattar det korpen. Men nu eftersom han inte är staff längre så kunde han inte unbanna mig, vilket är därför jag gör denna överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var INTE en felaktig ban och jag står vid beslutet staffsen tog. Jag gör inte överklagan för att jag inte har gjort något fel, utan för att föest och främst få en andra chans samt att korpen sa att han skulle unbanna mig efter några dagar så jag la min tillit hos staffsen. Men jag ångrar det jag gjorde till 200%, det jag gjorde var inte okej och väldigt fel rp:at, det påverkar inte bara mig utan andra också. Speciellt som polis så ska man vara professionell, och en förebild för alla vilket jag inte var när jag begick korruption. Om jag ska var ärlig så gjorde jag detta för att jag hade tråkigt den dagen, det gick segt, så dumma jag bestämde sig för att begå korruption. Vilket är dumt, även om man har tråkigt så ska man inte göra en sån sak så det är absolut ingen ursäkt. Det kommer inte ske igen, jag menar aldrig, och om ni märker det lilla minsta så kan ni skicka mig så att ni aldrig mer ser mig igen i denna servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad, har spelat på unive i 7-8 månader tror jag (ksk någon littttten ban när jag var ny i sevrern kommer jag ihåg, inte säker dock) och sedan dess så har jag inte blivit bannad, vilket visar vilken typ av person jag är och att jag är seriös. Det var bara den dagen som jag agerade väldigt dåligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att istället för att begå korruption för att jag hade tråkigt, istället kanske sluta spela för jag märker själv när folk/jag är trötta/tråkiga så gör man dumma grejer och kan inte rp:a så bra. Så jag borde kanske inte spela när jag har tråkigt, eftersom dåligt rp påverkat andra mycket mer, det gör så att det blir dåliga scenarios som trycker ner servern och det förstår jag nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara seriös och rp. Och fränst av allt att inte begå ett sånt grovt regelbrott någonsin igen, korruption. Det jag frågar efter är en andra chans, att få komma tillbaka till servern bättre och starkare. Jag ber om ursäkt för mina handlingar säger jag bara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag vill också bara säga att jag sökte till staff flera veckor innan denna ban, vilket visar att jag e seriös och engagerad. Jag vill vara med i servern, rpa men framförallt förbättra den genom att vara staff. Så jag vill inte att denna ban, dumt misstag av mig, ska påverka mina chanser att bli staff då jag alltid velat bli det. Hoppas ni förstår och tack i förhand LUDDE och PHILIP320 ♥️ 💯

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka