Nekad Pipplarsson_0 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pipplarsson_0

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
534
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133792830/home

Ditt Hex-ID: 110000145f29a3e

Vad är din discord tagg? Pipplarsson#1271

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag slog en sjukvårdare på sjukhuset. Jag fattar det är inte okej att börja slå en sjukvårdare så men han varit jävligt uppkäftig och såklart så blir man lite arg. Men jag är ledsen för det jag gjorde och jag ska tänka oxå på mer det jag gör. Samt banna han mig för att jag hade Tapperz tröja inne på sjukhuset, jag fick tillåtelse av Tapperz bossen att vi fick ha tröjorna på oss. Så jag tror han valde och banna för det oxå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och några till från vårat gäng och Tapperz skulle åka och göra kokain på oljeriggen. Men då tyckte Tapperz att vi skulle sätta på oss dems tröja ba för att ha kul. Så vi tackade ja och vi börja använda den. Sen så åkte vi helikopter till oljeriggen för att producera, sedan efter kanske 1 timme så kom det några grabbar och skjuta. Dem som skulle skydda oss börja oxå skjuta så det blev en stor skottlossning. Jag och 1 till hade inget vapen så vi gömde oss, sedan så åkte alla våra grabbar ner och jag och han som inte hade vapen gick med händerna uppe och gav upp. Båda han och jag fick överleva, så vi tog upp våra kroppar och åkte helikopter till sjukhuset. Sedan där så försökte jag att få sjukvården att snabba på så vi skulle kunna hämta mer. Men sedan börjar sjukvårdaren börja bli uppkäftig och börja snacka skit om mig, jag tog åt mig och börja slå. Kanske onödigt men jag ångrar det. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var felaktigt på sunt för nuft då jag fick låna tröjan av tapperz och att vi var under stress, många grabbar låg kvar vid oljeriggen och vi var tvungen att skynda oss så att alla skulle överleva. Och så tänker inte jag så mycket när jag är under stress. Som tex att ta av mig tröjan och så. För jag trodde de skulle gå snabbt så vi kunde ta våra grabbar och dra. Samt så fick ju jag tillåtelse av Tapperz att använda dems tröja vid kokainet, men efter som skottlossningen hände så prioterar jag mina grabbar än några kläder som man kan byta sen efter man har varit vid sjukhuset. Men lall det kan jag förstå till lite procent, men att sjukvårdaren ska vara uppkäftig och börja kalla mig saker tycker jag inte heller är okej. Slå kanske lite överdrivet men kalla personer såna saker tycker jag inte är okej som sjukvårdare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag ska aldrig göra om dem, samt är många felaktiga som har gått bort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte börja slå sjukvårdaren och gjort samma som han börja kalla han samma saker som han kallade mig, Samt att jag skulle kunna ta av mig tröjan under det där läget men jag tycker att det inte är så felaktigt då jag var under stress och jag var tvungen att jobba snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kalla sjukvården samma saker som han gjorde och inte slå. Ska inte sätta på mig andras gäng tröjor ändå om jag får tillåtelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka