Nekad Pipplarsson_0 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pipplarsson_0

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo

Vad heter du på discord? Pipplarsson#1271

Vad är ditt Hex:ID 110000145f29a3e

Ange ditt födelsedatum 19 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer vara bra. Mycke aktivitet ig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom tillbaka nyligen annars så har ja spelat i 1 år o lite mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 11 gånger sedan 2022 i januari. Några felaktiga oxå.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift på servern att hålla koll på olika ställen där staffs inte är. Staffs har ju "noclip" och det gör att dem kan flygga runt och kolla. Men servervakter har inte noclip. Man kan typ säga att en servervakt är som en civil polis och kollar bara om det händer saker som är runt om servervakter. Servervakter har olika kommands för att kunna banna eller kicka personer från servern som har begått emot serverns regler, eller bara lallar runt på servern. Dem har även "revive" som dem kan använda och det gör så att man återupplivar spelaren. Man skriver bara revive om man har råkat missclicka eller gjort något som är felaktigt att dö på så man kan återupplivas. Sedan finns det "toggleid" och det kan man använda i allmäna områden som piren eller torget. Inte i scenarion för då räknas det som abuse och det kan man bli bannad för samt indragen servervakt. Så man har bara toggleid på områden där det är många folk och skott eller andra scenarion sker. Så en servervakts uppgift är att hålla koll i områden där en Servervakt är på. Man åker inte ditt där det är folk som begår regelbrott. Man bannad eller kickar bara folks som är nära där servervakter befinner sig på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt för att kunna kolla runt områden där det de är regelbrott på. Jag har rpat mycket på olika ställen där rpen e kas och jag ser ingen sv eller staff som är där och kan hjälpa samt att det tar lite tid att få fram sin report då det är många som rapporterar och då kommer den reportern som man har skrivit kommer lite längre bak och då är det svårt då han kan hinna åka i väg eller liknande. Samt att jag kommer arbeta och vara aktiv mycket när jag är inne och rpar på servern. Jag kommer ej att vara korrupt inom mitt arbete eller abusa mina perms jag kommer att få om jag bli servervakt. Jag hoppas att jag blir servervakt då jag blev av med den för ett ganska bra tag sedan och jag ångrar det mycket och vill bara ha tillbaka sv:n. Kommer aldrig göra om samma sak som jag gjorde!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är nästan samma sak bara att det finns några små skillnader. 1 tillixempel på 1 abuse scenario, kan vara att man är 1 ett skott scenario och sedan blir man nerskjuter och använder då Revive för att återuppliva sig själv och sedan fortsätta skjuta. Eller att man har toggleid på så man ser vart folk är bakom väggarna och mer. Sedan kan korrupt vara att man ger revive till sin pollare när dem ber om det fast dem inte ska ha det egentligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka