Granskning pågår Pippikin1 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pippikin1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Pippikin

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Ohlsson. 47 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tyst, Stel, Oförsiktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: En person som har behövt mycket hjälp genom skolgången. Tar inte många situationer seriöst men endå tillräkligt seriöst för att inte bryta reglerna. Har inte jobbat mycket innan jag kom till stan. Sen kommer min karaktär ta en lite mer kriminell väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Följa reglerna och försöka skapa roliga och realistiska sinarion för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara göra allt för sin egen vinnst och man ska förstå andra partens argument och sånnt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Inte vad jag minns. Jag är ny till servern men en så länge ser det ut som att jag kommer att stanna på servern länge

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Igen racism, nazism, eller något toxic. Man måste visa respekt till varandra. Fearrp: Man måste roll spela I alla situationer, ett exempel för fearrp är att om man är i en gissla situation så ska man inte bara springa eller försöka slå ner personen som har tagit en gissla. Utan man ska roll spela med situationen som att vara rädd och göra de som de säger. RDM: random deathmatch. Att man dödar helt random utan bakomliggande anledning. VDM är RDM fast i ett fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte som jag kommer på just nu, men jag kanske hojtar till senare i den muntliga intervjun. Jag kanske också kommer att köpa olika saker i serven. Kriminell packet tänker jag redan på att köpa.
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag fortsätter på unive
 
Tillbaka
Top