Nekad Piotor Svensson | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2006

Vad heter du på discord? Barberian #2955

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Minst 8 timmar per dag!

Hur länge har du spelat på Unive? I flertals månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det skulle påverkat mig genom att jag faktiskt kan fullt utveckla min rp genom att jag kan göra grejer utan att någon lallare/någon som inte kan rpa kommer in och förstör! Då kan jag lägga en kick på den personen och sedan be staffs banna! Men det är väldigt roligt att få hjälpa servern genom att dva bilar som står bananas samt att få utveckla andras och min egna RP och försöka hålla en stabil spel-period! Jag är kriminell och rpar som boss över black spades, under kriminella scenarion skall inte kicks, revives, bans! Dessa åtgärder ska tas efter självaste scenariot!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser alldeles för mycket lall osv. För mycket Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM. Sådänt vill jag får bort och det som gör mig mest att vilja bli servervakt är att jag ska kunna gå runt som ett flint och se om folk rdmar mig osv. Somsagt är jag gängboss över black spades och då jag ser folk som absolut inte kan rpa och inte ska vara inne på servern! Jag har vart staff på denna server innan så jag kan alla regler i skallen!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Min servervakts roll kommer att påverka servern genom att jag kommer att försöka vara väldigt mycket aktiv! Jag ska se till att personerna som jag rpar med ska ha en relatift hög RP nivå! Samt att jag kommer såklart hjälpa till med en massa småsaker som t:ex dva en bil som står fel eller kicka folk som inte kan rpa eller rensa chatten om någon skriver nåt i twitter. så jag tänker allmänt att jag kommer vara aktiv snäll och jobba hårt i mitt arbete.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kan alla regler i skallen utan problem och jag har vart staff innan på servern!

Varför vill du bli servervakt? För att jag ser alldeles för mycket lall osv. För mycket Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM. Sådänt vill jag får bort och det som gör mig mest att vilja bli servervakt är att jag ska kunna gå runt som ett flint och se om folk rdmar mig osv. Somsagt är jag gängboss över black spades och då jag ser folk som absolut inte kan rpa och inte ska vara inne på servern! Jag har vart staff på denna server innan så jag kan alla regler i skallen!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /SvBan /svkick /DV /revive /freeze /toggleid (såklart togglename också --Ban ska bara delas ut av staffs.--

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har vart bannad 2 gånger innan men båda de fallen är onödiga och bara korkat av mig. Det första är när jag kommenterar att en grabb blir bannad för lall jag säger *Där fick han en biljett* och det andra är när jag säger *muskel tab och sen starta om* det var väldigt onödigt av mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka