Inaktuell pinnenlucky | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ed Andersson

Ditt discordnamn: pinnenlucky

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Då jag tycker om och hjälpa folk då jag har själv ägt en egen server och den gick bra för mig. Jag är också väldigt aktiv och jag är en vältalig person som älskar att fixa med saker som behövs att fixa.

Jag vill också bli staff då jag ser att folk åker runt och lallar typ hela tiden då jag själv har blivit kidnappad av en fake polis och vart rånad. Jag kan sätta ner foten då jag ser att det är någon man ej får göra. Jag kommer specca mycket på folk och göra serven stabil då jag ser att ni behöver hjälp.3

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att visa folk kan ej komma in på sin karaktär när det har valt sin människa. Då man blir som en vanlig mpc som behövs att fixa.

Poliser sköter ej sitt arbete då man kan ringa det och det bryr sig inte om än.

Kriminella det åker bara runt och skjuter hela tiden och det börjar faktiskt bli lite jobbigt då folk klagar jävligt mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att prata ihop oss hur vi kan få bort det och hur upplägget är. Om det är något vi kan lösa så snackar vi med varandra med en snäll ton och försöker fixa det tsm.

Poliser måste ställa hårdare regler för det att det ska förstå att det är allvarligt då det inte gör det så att vi kan prata ihop om den saken.

Kriminella Det är det största problemet då folk åker runt dödar där rånar där och lämnar där. Det jag menar då att vi kan specca dom lite mer än vad vi specca andra spelare då det inte sköter sig och vi alla tsm kan lösa det med hårdare regler.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är rätt så viktigt, man ska kunna allt innan man blir staff då man ska kunna prata som att man vet allt. Man ska ha enkelt att prata också då man inte ska bara sitta tyst. Man ska också lyssna på vad personen har och säga det är då man är professionell

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är typ aktiv 24/7 jag sitter med datorn inne på lektionerna typ varje dag med discord så jag är väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Ett bra tag nu vet ej exakt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet som staff och sånt då jag har haft en egen server med cirka 7k medlemmar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba som vad som hälsa och det som är övanför vill jag helst jobba med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka