Dubbelpost pinnenlucky | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Pinnenlucky

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bära detta ansvar då jag har sätt att ni behöver hjälp med detta för man ser att folk taggar staff för att det ska kolla på doms medlems anökor.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är övertygad om att ni bör välja mig för detta ansvar av flera anledningar. För det första har jag en stark passion för att arbeta med människor och skapa en positiv och inkluderande miljö. Jag förstår hur viktigt det är att bygga relationer och att varje medlem känner sig värdefull och hörd.

Dessutom har jag erfarenhet inom medlemskap ansvarig vilket har gett mig verktygen att effektivt hantera medlemskap och engagemang. Jag är van vid att utveckla strategier för att attrahera nya medlemmar och behålla befintliga, genom att lyssna på deras behov och anpassa våra erbjudanden för att möta deras förväntningar.

Slutligen är jag tekniskt kunnig och känner mig bekväm med att använda digitala plattformar för att kommunicera och engagera medlemmar. Jag tror att jag kan bidra till att skapa en stark och aktiv gemenskap som kommer att gynna både medlemmarna och serven som helhet. Jag ser verkligen fram emot att få möjligheten att bidra till er server!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man borde bemöta människor på ett bra sätt och att man visar respekt mot den som skriver eller den man pratar med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka att det blir en bättre rp nivå och att alla ska kunna får det jobbet man vill ha. Jag tycker också att det ska bli hårdare regler att bli medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag själv tycker att det ska sköta sig. Ha respekt mot staff och inte har någon attityd. Man ska också bevisa att man vill spela på serven och att man inte ska lalla runt. Man ska minst ha läst reglerna typ 30 gånger tycker jag då jag själv typ nästan har gjort det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att Jag bär en stort ansvar och visa framfötter att man kan hjälpa andra och visa sina kunskaper och vara delaktig till något

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara aktiv minst 6-10 timmar varje.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

inte chat gpt
"Dessutom har jag erfarenhet inom medlemskap ansvarig vilket har gett mig verktygen att effektivt hantera medlemskap och engagemang. Jag är van vid att utveckla strategier för att attrahera nya medlemmar och behålla befintliga, genom att lyssna på deras behov och anpassa våra erbjudanden för att möta deras förväntningar.

Slutligen är jag tekniskt kunnig och känner mig bekväm med att använda digitala plattformar för att kommunicera och engagera medlemmar. Jag tror att jag kan bidra till att skapa en stark och aktiv gemenskap som kommer att gynna både medlemmarna och serven som helhet. Jag ser verkligen fram emot att få möjligheten att bidra till er server!"

---rep Använd inte Chat Gpt inte bra

Mvh, Benjamin

Nuvarande Roller:
💠Elitdonator
🥷Ped
🎫Medlem

🔪Kriminell
💼Peaky Blinders Boss
💼Pekay Blinders

🔥Server Booster
👩‍🎓Jobbstyrning

🦅Falck