Accepterad Pingu i militären | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987994686/

Ditt Hex-ID: 11000013d41e63e

Vad är din discord tagg? Pingu i militären#4610

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-26_173156622.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom att jag inte RPade på skador tillräkligt mycket samt inte hoppade ut ur bilen när Polis riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Anders Bergman åkte runt i en BMW M5, Polisen börjar sedan att följa efter oss och försöka ta fast oss. Anders som kör krockar sedan. Jag säger sedan aj aj (Inte super utvecklad skade RP), Sedan kommer polisen och börjar rikta när vi precis har krockat. Jag skulle precis hoppa ut ur bilen när då Anders börjar köra. Jag hade dessutom ingen annledning att bli tagen av snuten då jag inte hade något Olagligt på mig eller att jag kört olagligt eftersom att jag bara va passagerare. Polisen skuter sedan våra däck men istället för att stanna så kör Anders vidare ändå. Under tiden han kör säger jag flertals gånger aj det gör ont. Sedan stannar Anders en gång till för att besvara med skott mot polisen. Jag var även på väg att hoppa ut ur bilen vid det tillfället men jag han inte reagera förens att han körde igen. Anders kör väldigt o realistiskt med trasiga däck och kör bara på fälgarna. Han kör sedan upp på gräset och kör offroad med bilen utan fäljar. Han kör sedan på Cassinot då han ringt in sin bil. Han hoppar över dit men jag sitter kvar för att jag hade tänkt att snuten skulle få arrestera mig för att jag inte hade nått som tydde på att jag var skyldig till brottet. Jag var som sagt enbart passagerare. Jag säger sedan "Kingen" på ett ironiskt sätt då jag menar att jag vetifan vad han håller på med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. JA eftersom att jag kunde ha RPat mer på skadorna som vi fick när vi krockade. Nej eftersom att jag försökte hoppa ut ur bilen när polisen riktade men när han då valde att köra. Hade jag fått en ban för att jag inte RPa på skadorna så hade jag gått med på det. Men FearRPn ser jag inte eftersom att det inte var jag som körde samt så avlossade jag inte ett skott då jag inte hade et vapen på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 14 gånger tidigare under loppet av 1år och 10 månader. Jag kommer inte ihåg alla det det va ett bra tag sedan jag varit bannad. Men jag har definitivt tagit lärdom av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha RPat mer på skadorna som jag fick när vi krockat och till och med skrivit en ny SME blöder ex. Jag kunde ha hoppat ut ut bilen sammtidigt som att jag rpa på skadorna (även fats det inte va mycket RP på skadorna).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Om jag skulle bli unbannad så skulle jag definitivt RPa mer på skador samt va mer kvick på att hoppa ut ur bilar när folk riktar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamänsan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka