Nekad eliass0101 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839017627/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad är din discord tagg? eliass0101

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-22 224228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att william07 trodde att jag fearrpade samt hade brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var gissla på union rånet, sen när rånet var slut så var polisen efter mig, sedan anlände jag till trygg hansa, för att byta en bil, vible o hans kollega är där o riktar mot en person som liknar mig, sedan riktar vible mot flera andra personer vilket gjorde mig lite förvirrad, jag var upptagen med en sak, sedan säger vible ´´ut ur bilen´´ och jag körde iväg, sedan banar william07 mig för brist på social rp, när jag o polisen hade pratat innan vid rånet, samt som krim ska man köra iväg då jag kansje har ett vapen på mig, dessutom så ville jag prata med vible för jag lekte förvirrad över varför han rikta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen e felaktigt förutom fearrp, jag visste ej att han rikta förräns vible skrek att jag skulle hoppa ut ur bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. flera gånger, tex pwr gaming, välte bilen, rpade lite på skadorna o började skjuta, lärde mig att rpa mer på skadorna samt låta motpartern vinna scenariot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att hoppat ut och pratat med dem istället för att köra iväg, ni såg själva att jag stannade för jag ville prata med vible, men tyvärr hade jag it chansen att förklara mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja, förutom att jag kunde ha kört iväg lite tidigare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka