Accepterad Pingu i militären | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ditt discordnamn: Pingu i militären (Pinguimilitaren)

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag har bra erfarenheter va det gäller staff arbete. Jag vet väldigt commands inom staff arbetet och jag är rätt så rutinerad. Jag är trevlig mot folk som har problem då jag gillar att hjälpa folk. Jag vill även bli staff igen för att hjälpa till att styra upp RPn på servern som jag SJÄLV inte tycker varit så jätte bra på sistone. Jag har stor erfarenhet av RP då jag RPat som mycket på servern som polis, kriminell, laglig m.m. Så jag har stor förståelse för RPn och scenarion. När jag tar ärenden så är jag alltid trevlig oavsett vad. Men om det skulle behövas så hindrar jag inte mig själv att säga till folk på skarpen när de gör regel brått eller om de inte kan bete sig. Jag tar arbetat på allvar och gör alltid det som krävs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 5 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 20 juni 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jajamän va staff ifrån 31 Januari 2022 till April 2022 då jag va Mod. Kan många commands.
Som:
/dv
/v
/revive
/tpm
/togglename
/clearchatforall
/bring
/goto
/spec
/noclip
/freeze
/skin
/sqlban
/sqlbanoffline
/sqlunban
/kick
/ped

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Dem som inte är i fyllda.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka