Accepterad Piloten | Medlem ansökning [sicario]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piloten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198204393633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Tafko#5157

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Kevin är en vilsen grabb som söker info i livet, han är mycket intresserad i bilar samt att tjäna pengar, som vilken kille som helst i hans ålder. Han är en ung grabb på 26 år utan någon vidare utbildning eller någonsin jobbat, dock så börjar livet vända för honom när han finner passion i bilar. Han försöker bli en bättre människa, speciellt efter att hans bror dog i ett gängkrig, men det är något som stoppar han gång på gång, det som stoppar han e han själv, hans inre demoner. Han försöker bli av med dem men det går inget vidare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bjuder alltid på en rolig tid samt bra RP, jag försöker alltid sätta ett leende på folk för man vet aldrig vad en person behöver, ett leende om dagen är bra för magen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nya roliga scenarion, mycket skämt. Ibland försöker jag få folk att t.ex rap battla för 10 lax vinst o så. I slutet av dagen är vi här för att ha kul inget annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Försöka bygga RPn hela tiden även om det är dåligt för dig. Försök hålla det igång hela tiden.

Hur hittade du Unive? vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka