Nekad Pillen | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? PILLEN#9632

Vem var det som bannade dig? Blanco

Bild på banmeddelande: Skärmbild (36).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte jag som är bannad. Det är min bror som är det. När han blir bannad blir jag också bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bror blev bannad eftersom han dyrka o gjorde så man inte såg. Det han säger är att han gjorde för nycklarna buggades. Och att polisen var där för han ville inte att polisen skulle se. Han gjorde överklagan men blev nekad för han måste tänka till vad han gjorde och det förstår jag. Men jag kan garantera at det han gjorde kommer han inte göra om. Eftersom hans andra bans var från mig han lärde att han inte skulle göra om. Och han lyssnade. Och det blir tråkigt för mig som inte har gjort något fel och ska sitta o göra ban överklagan åt min bror.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min bror dyrka lås i sjukan som man inte ska göra då folk kan se att han gör det eller polisen. Jag förstår att han gjorde för det har varit folk som också har gjort det. Att dom dyrkar upp lås. Och dom gör det eftersom när man låste bilen kan man inte låsa upp. Och där håller jag med faktiskt. För när man låser sin bil kan man inte låsa upp den igen. Det här bugget har funnits ett tag nu. Så det var därför han dyrka upp sin bil. Det var inte någon annans det var hans egna bil. Eller om det var vår företags bil. Om ni skulle gett han en chans skulle han kunna förklara att det var hans bil. Och han och polisen skulle kanske rpa. Och han kunde förklara att det var hans bil för hans nycklar funkade inte. Kanske att nyckeln batteri funkade inte eller nåt. Så det han gjorde va inte fel men det var inte rätt heller. För det var på en allmän plats. Men nycklarna funkade inte. Det här bugget är inte bara för oss då det är för alla. Så det är massor med folk som dyrkar upp sin bil. Om man skulle kunna typ lägga ett företag i servern som dyrkar upp bilar så vi inte behöver göra det. Så man kan rpa på det istället. För det finns företag som dyrkar upp bilar om ens nycklar inte funkar. Så denna bann var inte rätt men inte fel heller. För det finns en anledning till varför han gjorde det här. Men han kommer inte göra om det då det är min bror och vet att han lär sig för sina misstag tro mig. Detta e ju tråkigt för mig också som inte kan rpa på grund av detta bannen som inte var rätt eller fel. För som sagt anledning finns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min bror har lärt sig från sina tidigare bans och det vet jag för bannen han får som han gjorde fel gör han inte om. T.ex som att clogga. Detta hände för ett tag sen. När han kom fram till mig o sa att han blev bannad för clogg. Fast han gör en banöverklagan och han blid godkänd. Efter det har han aldrig och då menar jag aldrig cloggat efter bannen. Tro mig det jag säger. Den där gången var första gången jag såg han clogga och sista. För han har aldrig gjort om det där. Tro mig. Och det kommer hända den här gången också det vet ja till 100%. Det där med clogg hände förra åter sen dess har han aldrig gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Han borde inte göra detta. Men om jag ska va ärlig det han gjorde var inte fel. För liksom nycklarna buggades. Så han dyrka upp bilen. För det var ju inte någon annans. Då var hans egna bil han gjorde på. Eller det var företagets bil men det är frf hans. Asså om han skulle kunnat göra någon annorlunda så kunde han väll typ skrivit en report. Det brukar jag själv använda ofta om jag inte är säker. Så det skulle kunnat varit något. Fast om han visste att man inte fick dyrka upp bilar skulle han inte göra det. Men den var liksom hans bil. Så det var inte fel han gjorde. För den som banna han kanske trodde han tänkte sno någon annans bil. Men när det bara var hans. Och sen om t.ex polisen kom fram till han hade han berättat vad som hade hänt. Så skulle som se om det var hans bil och det var så han hade bevis. Så skulle dom låtit han eftersom det är hans bil som han äger. Eller företaget då. Men jag skulle bara göra en report om jag var han. För att vara extra säker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% att han då jag vet och han gjort det tidigare. Och han gör aldrig om det t.ex när han blev bannad för clogg. Det var ju förra åter och sen dess har han aldrig gjort om det. Tycket han förtjänar en ny chans. Och då jag också vill rpa. Och kunna komma in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka