Accepterad Phillepille64623 | Medlem ansökning [Dyresh] [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/423675473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bobo Dagman

Vad är ditt discord namn? Mushlimp#9307

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter MaciD Maxon. MaciD är 25år och är 199m lång och gillat att gnugga snopp emot sin flickvän. Men inte bara det. Han växte upp i en liten stad utanför Göteborg som heter landvetter. i denna lilla by så hade han väldigt många kompisar och en väldigt bra familj. Allt har gått bra för MaciD och har haft ett par jobb genom sitt liv. Men har även alltid haft kompisar. MaciD är en väldigt dum grabb som gillar att slå folk. Han var en mobbare under sina skoldagar. Han vill även kunna öka sina kunskaper inom vissa grenar som t.ex. mekonomen eller Sjukvårdaren. Då Macid Alltid vill göra sina föräldrar glada men även att han vill kunna få en till och ny chans med extra förutsättningar. Men han vill även kunan dö och leva och gå i pantionär i en helt ny stad då han vill Bli en utav Unive staden och har ett stort självförtroende och har alltid stora framtidsplaner och alltid väldigt glad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag vil ha en ny Chans i livet. jag vill kunna ha roligt och lära mig att Rpa. Detta kommer jag att göra med väldigt stort ansvar. Då jag ej kommer att pryta emot några regler och jag vill kunna visa att jag också kan. Men jag vill även bli Medlem på unive då jag inte har Väldigt bras Rp kunskaper.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan väll försöka göra Scenarion som jag själv vill att folk ska kunna tycka är roligt. Men även att det finns möjlighet för alla att kunna ha rolig RP. Jag vill även att alla kunniga ska kunna försöka ta in mig i Rpn med vänliga hände.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda som är med i senariot tycker det är roligt och man inte ska vara den som måste vinna senariot för att man ska tänka på är ha roligt i senariot

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive då jag kom in helt ny på Fivem och ville börja Rpa men då så såg jag att Unive är den världensa bästa Svenska Rp server. Och jag vil gärna vara en del utav Världens bästa Rp server med dem Bästa medlemarna och Staffsen i hela världen. Jag vill att unive är så bra för minn Hjäta

Vidare till muntlig intervju! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad! Lycka till ! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka