Accepterad Philipbilip1232 | Ban Överklagan [real3m1l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philipbilip1232

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830309862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f769be6

Vad är din discord tagg? bilipbil

Vem var det som bannade dig? Real3m1l

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260122195416868.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade vapen mot mig men jag körde iväg och detta var ju såklart fel och det vet jag ville aldrig att nått av detta skulle hända om jag hade fått göra nått annerlunda är det någ bara att stanna och rp på det så inte bara min part vinner utan att både parterna vinner och har ett bra scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att jag såg nån död så jag körde fram men sen så satt mitt fordon fast i marken och det dessa poliser gör är att tesa mig i ryggen för ingen anledning och detta leder till mig att jag blir sur och hoppar på mitt fordon igen och försöker köra iväg men de skjuter huvet av mig istället. men det var dock mitt fel att jag körde skulle nog bara ha stannat och rp fram i scenariot på ett bra sett och vill bara jag ska bli unbannad. och såklart så vet jag att jag har gjort fel och ber jätte mycket om försåtelse och vill gärna kunna få en till chans om det är möjligt. förlåt för jag ej har fölt reglerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tyckte väl ändå att jag gjorde fel men samtidigt så gjorde faktiskt både parterna fel tyckte jag eftersom min bil var buggad och satt fast i marken men jag fattar att jag gjorde fel men tyckte också att polisen gjorde fel men jag kan se att ni från staff teamet tyckte att jag gjorde fel och det kan jag väll ändå respektera men tyckte fortfarande att denna ban var felaktig eftersom polisen ej fick åtgärde för att dem skjuter huvet när jag trodde de skulle skjuta däck iallafall men jag fattar fortfarande att jag gjorde fel och detta beslut ni tog respektera jag absolut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för social brist och detta beslut som togs respektera jag absolut detta kommer aldrig ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara inte ha kört iväg och skulle nog bara stanna och rp mig fram och kunna ha gjort ett bättre scenario för min part och för motpart. jag hade kunnat ha åka in i fängelset och rp så det hade blivit ett längre scenario och kunna göra bra för alla. ber jätte mycket om ursäkt detta kommer aldrig ske igen förlåt!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har absolut respekterat detta beslut och detta kommer aldrig ske igen och kommer aldrig göra om något liknande. förlåt detta sker aldrig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det fattar jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka