Nekad Philipbilip1232 | Ban Överklagan [Djogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philipbilip1232

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830309862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f769be6

Vad är din discord tagg? Bilipbil2.0

Vem var det som bannade dig? djogge

Bild på banmeddelande: Qaynv1xWZBsrxbxlvLwqaQ.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? egentligen blev jag bannad för meta och bara det beslutet ångra jag att jag gjorde, men saken är att jag blev så himla sur eftersom jag köpte krim två dagar innan och detta gjore så jag la ut ett montage som kunde ha varit det värsta beslutet jag kunde ha gjort och detta ber jag så jävla mycket om förlåtelse vet inte hur jag tänkte jag var bara så himla sur under tiden. Men jag tror staffsen banna mig för jag gjorde fel från första början och senare gjorde jag ännu mer fel och detta ber jag så himla mycket om ursäkt så snälla förlåt mig för mina beslut. Förlåt!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var bannad för meta och efter det så la jag ut montage och det ångra jag med hela mitt liv. Men de som hände var att jag blev bannad av meta som sagt och då fick jag ban på 16 dagar och fick allt indraget och detta gjorde mig ännu mer sur eftersom mitt förra konto blev hackat så jag försökte få tillbaka mina roller och senare så fick jag det och nu så åkte jag på indraget och det gjorde så jag blev jätte sur samt påverka detta mig jätte mycket eftersom jag har det svårt utanför livet som ni såklart inte vet men som jag nu nämner. Så snälla förlåt för mina beslut jag ångrar mig jätte mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig tyckte att staffen gjorde rätt beslut saken är bara att jag ber om en till chans som kanske kan vara svår att kunna få som jag förstå men snälla jag lovar jag kan förbättra mig inom rp och gällande mina beslut, Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tidigare bans som till ex c logg som var ett tag sen nu men jag har såklart lärt mig av denna ban och detta kommer ej ske igen så förlåt för att mina beslut har varit dåliga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter och inte lägga ut något som är töntigt på youtube och istället göra rätt beslut och ta staffens beslut på ett bra sätt och respektera det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!!!! vet inte hur jag ska förklara hur ledsen jag är ville aldrig ta det så här långt och om jag hade kunnat be om ursäkt mer än tusen gånger hade jag. förlått!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes kommer respektera erat beslut medd 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka