Nekad Philipbilip | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Philipbilip

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip hill

Vad är ditt discord namn? bilipbil

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger olsson,24 år gammal,

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, omtänksam och samarbetsvillig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gregers bakgrund är en unik grej eftersom att den har alltid varit väldig svår men de har lett till olika grejer då mycket känslor där mycket känslor har växt fram under hans barndom, Gregers pappa var en polisman men han förlorade livet i en mycket sorlig och tragisk händelse, Greger har alltid älskat sin pappa och mamma oerhört mycket så att förlora honom är väldigt tufft, han har också alltid haft ett jättestort och starkt intresse för blåljus yrken men mest polisen där hans pappa jobbade som det, Gregers plan är att bli polis i framtiden för att hedra sin pappa och för att skapa trygghet efter det han har varit med om. han älskar polis yrket och är enormt villig för en större uppgift, ansvar och bidra till säkerhet och trygghet, detta är Gregers framtidsplan för att sprida goda saker i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till många bra grejer som till exempel en trygg stad som unive city och göra så det blir roligt för alla, jag försöker och är bra på att hålla en hög RP nivå och göra alla olika scenario roliga för allt och alla, min RP nivå är hög och bra vilket leder då till detta att alla scenario blir bättre och roligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag som polis till exempel och blir rånad så skapar jag ett roligt scenario genom att till exempel att bidra i fear RP och göra så att RP nivå är hög och det är roligt alla andra som spelar att man inte bara kan ta spawnmenu och sticka för att inte bli rånad, istället skapa man ett roligt scenario för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit bannad 1 eller 2 gånger i ett dygn för att jag gjorde VDM men det blev överklagat och för att det var väldigt felaktigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja fear RP, man ska göra scenariot roligt om man till exempel blir pistol hotad så ska man låtsats som att man är rädd som de vore på riktigt VDM, man får inte köra över folk med fordon, metagaming får man inte använda gömd information till exempel kalla på sina vänner i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bara jätte gärna bli medlem på unive för det är min favorit server och hålla hög RP och scenario nivå

Nekad
Anledning:
För lite logs
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka