Nekad Philip__ | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip__

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ghfg-jhtt/CMFQNDHH

Ditt Hex-ID: steam:1100001453465dd

Vad är din discord tagg? RealPhilip

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det är extremt olämpligt att säga n-ordet och gör rpn väldigt tråkig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag cyklade upp mot banken och sen kom det en kille och körde på mig jag var redan sur innan det hände och då så sa jag n-ordet och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel att jag gjorde som jag gjorde. jag får väldigt lätt impulsiva attacker vilket var en står anledning till att jag sa N-ordet men det betyder inte att det inte var mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för doxing. jag var med i en discord som i första taget var till för att starta ett gäng. vi brukade snacka där en del. en gång så skickade någon en doxing bild på en staff. jag visste inte om det tills jag blev tillkallad till support. och alla fick ta staffet för det. blev senare unbannad från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade jag kunnat rapportera till en staff istället för att direkt såga rasistiska ord

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag har lärt mig att det inte är okej att säga n-ordet eller några rasistiska saker. det blir bara dålig stämning och slutar aldrig på ett bra sätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka