Nekad Philip_ | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/32142134215235235234/

Ditt Hex-ID: 11000011a049cd2

Vad är din discord tagg? Janne Janneson#3746

Vem var det som bannade dig? [Mod] Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig efter som att jag kom från torget med min cross och stegrade förbi Marja lisa Jag han inte reagera på att det stod 2 polisbilar där och blir då bannad för cop bait detta kan jag förstå att det ser ut som att jag försöker få polisens uppmärksamhet men så var inte fallet. att det ser ut som att jag med mening försöker få polisens uppmärksamhet men så var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle träffa en kompis på vianor tog ut min cross vid torget parkeringen jag tar sedan vägen förbi marja lisa precis i korsningen mellan torget parkeringen och Marja lisa så stegrar jag upp med crossen och hinner inte reagera på att det står poliser vid Marja lisa Jag ser att en av poliserna springer emot mig men sedan vänder igen då blev jag lite fundersam så jag vände om och åkte till polisen för att fråga om det var något speciellt han ville sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag kom från torget med min cross för att åka förbi Marja lisa jag stegrar upp och hinner då inte reagera på att det står poliser vid Marja lisa polisen springer fram till mig och så trevlig som jag är vänder jag för att fråga om det var något specifikt han ville men blir då bannad för cop bait. Jag kan förstå att det ser åt som jag vill ha uppmärksamhet från polisen när jag stegrar förbi men det var inte fallet och det värkar ha lett till ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några bans tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att vara lite mer uppmärksam och inte stegra eller liknande saker som drar uppmärksamhet till sig när man åker förbi ställen där det ofta är mycket folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att ta det lugnare inne i staden och vara mer uppmärksam runt omkring mig detta är så klart inget som ska upprepas och jag ber om ursäkt för detta missförstånd MVH Philip.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka