Nekad Philip1234 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip1234

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: mahaaloa

Ditt Hex-ID: steam:11000015a9d9595

Vad för typ av beslut gäller det? Detta ärendet Har att göra med Indragen krim roll, för att Motpartens sida viste inte vilka vi var så de tog de som RDM.

Vem/vilka tog beslutet? @Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet tog från fel sida av scenariot vi hade en plan att döda just han sen hur * Jag skriver ni* vet inte vem som tog beslutet. Men iallafall ni som var inblandade i ärendet fick skickad en video till sig som visar hur allt gick till, och att motparten inte viste vilka de var som sköt han.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslutet anser jag som felaktigt för att detta var planerat under dagen och allt det som motparten har gjort mot "Mina karaktärer" så kom de en så kallad spinback där han fick igen för allt han hade gjort. Samt att min kompanion som var med och sköt under detta scenariot hade återberättat detta till mig så att de var dags att göra en revenge på Motparten som har hållt på att döda mig då för sina anledningar. Detta var de sista som skulle hända att han skulle bli sjuten sen inget mer vi drog därifrån ditchade bilen och sen var de dax att byta kläder för att inte lämna några spår efter sig. Jag tycker med all planering allt letande man har gjort så tycker inte jag man kan kalla detta att skuta hejivilt. Tack

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l7dX3UvJVC2cTQAl3?invite=cr-MSxOZXEsMzgwMzY1NDQz... Här ser ni att vi bara är på platsen för att döda just han ingen annan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja Sen så finns de inte ngn anledning om ni tror detta var lalla av något slag, när man e vaken från morgon till kväll för att spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka