Nekad Philip06 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Philip06

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152366895/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philip#8355

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter philip nordberg och är 25 år gammal. han är ganska så lång 183cm. han har haft en bra uppväxt med bra förlädrar. han bodde i en liten by utanför stocholm i ett stort röt hus. han är väldigt omtänksam och vill alltid allas bästa. han var omtyckt i skolan hade många vänner och bra betyg. ända sen han var 5 år gammal har han villjat bli polis. hans föräldrar jobbade båda två som byggaarbetare och hade ganska så bra lön. philip har brunt hår och bruna ögon. nu i vuxen ålder jobbar philip som polis och han älskar sitt yrke. det är hans dröm att få hjälpa folk och göra vardan trygare för alla. han gymar ofta det är ett stort intrese. nu har philip bestämt sig för att flyta till en störe stad med nya utmanigar. han hoppas på att bli en bätre polis och att få en ny start i en ny stad. yrket polis passar philip bra då när han är väldigt omtänksam men kan vara bestämd. han är en lung persson som älskar att gymma och som älskar sitt jobb. nu hoppas han bara på att få komma in i den nya staden och hjälpa mer personer i vardan samt att bli en bättre polis och växa som person.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är mogen och tar allt seriöst och är bra på rp. jag kommer bidra med många roliga scenarios och ett bra rollspelande. jag kommer vara aktiv och kommer att ta allt seriöst. jag kommer bidra med ett bra rolspelande roliga scenarios och är alltid ute efter att bli så bra som möjligt i mitt rolspelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? är en super bra server och känner att jag vill ta det till nästa steg och börja söka jobb som polis. och kunna bidra med mer roliga scenarios jag tar servern seriöst och tycker det är en supper rolig och bra server har spelat på servern ett bra tag och känner att det är dags att ta det till nästa nivå nu.

Hur hittade du Unive? har spelat på den länge men det va en kommpis som berättade hur bra och rolig servern va.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alltid bli bättre och försöka utväckla mitt rolspelande och ta det till nästa nivå jag vill bli så bra som det bara går och tycker det är super roligt med rolspelande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar mycket på unive

Tillbaka