Accepterad kakan..jr | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan..jr

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? kakan.jr

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Berätta om din karaktär. min karaktär heter Theo Aziz är 24 år han var född med en kärnfamilj och nu bor han ensam han har rest i hela Sverige men nu så har han hittat Unive och han vill jobba som polis. för att ha det bra hans mamma dog när han var 12år och pappa dog 17år gammal han hade det drygt och han ville inte leva men då kom en polis och hjälpte honom och på McDonalds där Thoes mamma och pappa träffades och blev ihop sen fick han en dålig tid men han mår bra nu och är han glad och vill hjälpa samhället han gillar alla han har varit full flera gånger men nu vill han inte vara en sån person längre han vill hitta fred på Unive och ha det roligt och inte bli tagen av polisen för då blir det inte bra sen tycker han om att vara ute på piren och köra bil för det vet han ´hur man gör han är kung på det och han vill hitta ett jobb som är roligt och bra för mig och sen vill han aldrig ta sig till kriminella vägen i livet han vill bara leva livet och ha roligt medans han jobbar och ta det bra.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll , Serigös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: backrunden har varit lite tuff men han har alltid sett framåt i livet, han ansökte till polis skola förrut och nu vill ha bli polis på unive och bli en stor polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna hålla min högsta rp nivå och jobba som Sjuckvårdare eller polis eller Auto men jag vill bara att rpn på Unive ska fortsätta framot och aldrig se ner och försöka hålla reglerna så bra jag kan och aldrig rpa på stream snip som folk gör D:

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin sida t.ex.
Om jag är kriminell sen kommer en polis då ska jag inte bara tänka okej nu måste jag ta mig här ifrån. Man kan prata lite försöka komma där ifrån utan att åka irfrån och förstöra den andra sidans rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har cloggat men det fanns speciela skäll till det och det har taggits upp och jag förståg vad jag gjorde för "fel" då.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst dom och här har ni några exempel: Sunt förnuft = Att man ska tänka logiskt när man rpar, Power Gaming = Att man t.ex. använder sig av omänskliga krafter. Power Gaming 2 = Makt o Pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ")

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive! [Ansökan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka