Nekad philip lundgren | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokey.1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? korvenjmoney

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed muse 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snygg lugn busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp i ett tufft samhälle där det var ganska mycket brottslighet och som ung kunde han inte lita på någon men när han blev lite äldre så hade han blivit tuffare och lärde sig att stå upp för sig själv och nu är han inte rädd för någon och nu så har han bestämt att han vill bli kriminel och ge tillbaka på folk som håller på för att visa att han inte är rädd och att dem ska vara rädda för honom så min karaktär ahmed muse börjar med massa droger han tillverkar mycket och säljer han kännar mycket pengar och börjar nu anlita folk som jobbar åt han

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan birdra med mycket socialt samt göra massa scenarion roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska spela för båda parterna för att göra scenarion roligare och inte bara bry dig om dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag gick in och lallade som icke medlem och fick snabbt hårda åtgärder och fattade direkt att det var dumt och jag lärde mig att istället för att gå och lalla så kan man faktisk spela påriktigt och rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp och det är när man inte värnar om sitt egna liv suntförnuft att man ska tänka om man hade gjort det i verkligheten nlr att man inte får säga det som hände efter du dött från tex ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka