Nekad Philip är bäst | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241270440/

Ditt Hex-ID: 11000014c5a94a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Mattias LIKE#7114

Vem var det som bannade dig? Det var izy som banna mig.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ac79ef30-9a4f-4e24-921b-d393666398a6-profile_image-70x70.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ut pengar från auto experten förtags kassan. Yrket där jag var personal ansvarig, korruption inom yrken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Auto Experten för att komma tillbaka till mitt yrke jobb dör jag var personal ansvarig de blev min kompis chef han tog över Auto Experten han blev biträdande chef där. jag sa till! honom hej Markus hur mår du han sa bra kan du anställa mig igen efter ett tag sedan. ja absolut men jag de gick jag och honom upp för trappan för ta intervju igen. vi tog intervju asså vi var klara när vi var klara så drog han. jag gick till datorn för kolla hur många det är anställd då bläddrar jag så hittar jag ta ut pengar ifrån företagen så öppna jag den så skrev jag 10k så fick jag de kontant jag bara va jag tog ut 60k till. Sen, sluta jag ta ut pengar .Sen ringer min tjej och säger vart är du jag säger Auto Experten jag sa kom hitt om du vill jobba hon sa ja gärna så skulle jag ta intervju med henne hon valde att inte ta intervju hon sa. Sen vi gick ner trappan och åkte i väg till piren när vi åkte va framme sa jag vi väntar på min kusin vi vänta han kom när vi åkte. så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig bann det var fel som jag gjorde att jag tar ut pengar ifrån företags kassan den var inte felaktig den men kan bara säga förlåt för allt jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft 7 tidigare ban de var ungefär 3 månader sen, 4 senaste 3 månader. Jag minns 3 en var när jag skrev hjälp för det var folk som rdma mig men tror att de fick ban. Jag glömde ta bort hjälp jag kolla på min mobil och glömde den var 3 dagar. Den andra var när jag slog nån för när jag slår han så kommer han och sparkar mig när jag ligger i golvet så han missa jag slog honom då gick jag iväg för inte bli bannad så kom han och lalla slog mig 2 gånger jag blev arg och slog honom 3 gånger jag sprang iväg. Men sen blev jag bannad i ungefär 1 tim. Det var de som jag minns ingen annan har glömt de andra eller minns inte riktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte kolla på alla anställda personal så såg jag ta ut pengar tog ut 70k att jag inte tog ut pengar från företags kassan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag går in i support och säger förlåt för det jag gjorde kommer aldrig göra det igen kommer försöka hjälpa till hela staff themet kommer göra reklam till alla igen kommer skicka unive roleplay serven jag älskar unive är mina kära server jag unive hjärta bästa serven någon sin kommer försöka hjälpa alla typ som jag är staff men inte är staff jag kanske ansöker till servervakt vill alltid hjälpa unive till värden bästa server i FiveM. Jag vill bara säga förlåt för allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka