Nekad Philie | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philie

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Vad ska gänget heta? Småland Kickerz

Vad är ditt discord namn? linus69420

Ditt födelsedatum: 11 Juli 2006

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Nae inte direkt har spelat legalt men är sugen på o skaffa något litet sidegäng asså mindre kompisgäng som gör lite små business och håller det rätt lowkey, är ej ute efter o skjuta och hålla på så är mest ute för business osv

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? bbengann, danko2899, purpezz, amroehhh/rashib. Danko och purpezz har dock ej wl men dom ska ansöka sen har jag kanske några till

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Nae ingen är krim men jag har sökt och en annan ska söka

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Mer åt street hållet. Mest casual inte hålla på med skottlossning och sånt vad vi tänkt i början

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har mest erfarenhet och har rpat krim sedan lång tid tillbaka. Jag har ett bra ansvartagande. Jag har rätt bra tålamod så jag orkar dra ut på grejer och vänta. Jag är duktig på att förstå enkelt vad som händer och kan enkelt anpassa mig efterdet. Är en boss som kan lyssna på sina medlemmar och inte leka bossig över allt det är lite mer att alla är lika värda och man inte pissar på någon lägre i gänget. Har mycket fokus på utveckling i gänget och vill att det ska drivas frammåt. Är duktig på att anpassa mig efter situationer och lyssna på andra.

Vad är din vision med gänget? Mitt mål är att skaffa mycket kontakter och nytt folk som man lär o känna och sedan driva business inom droger och lite tillhyggen mot vår sida. Vill skaffa folk som kan jobba åt oss som får en andel betalt (springisar typ) vill driva in mer rp och kunna göra mer stora scenarion

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi är inte här för o skjuta mer social business rp och ha mer möten ist för skottlosningar för skotta tycker vi är det sista man ska göra men jag tycker att det är mycket skjutningar på servern så vill försöka får ner det och driva mer social rp.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka