Nekad Philie | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philie

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Ditt discord namn: gzzon69

Ditt Hex-ID: 110000112efe350

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim, prisökning 2 veckor

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att enligt hedgehog var de powergaming1 att jag tog hans vapen jag kidnappade. Och att jag kidnappade en person utan att vara med i gäng.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det inte är powergaming medtanke på att det är rätt realistiskt att ta någons vapen man kidnappar för om jag skulle "vända ryggen" emot honom så kan ju han ha en chans o dra fram pistolen o skjuta mig så för min egna säkerhet så tar man ju såklart vapnet ifrån personen. Sen så släptte jag honom nån minut där efter för jag ställde frågor och de enda jag fick till svar var "fråga dina grabbar" hela tiden så jag blev sur och orkade inte med att stå o tjafsa med någon där vi inte kommer framåt. Med tanke på hur han stog o tjafsa emot så är det svårt o göra ett roligt scenario utav det men staffsen tyckte annorlunda. Jag tog inte betalt för honom för jag inte orkade bry mig så mycket och tycker att tar jag hans vapen så har jag säkrat honom och inte finns någon risk att jag blir skjuten i scenariot. Och är inte ute efter att bara skaffa vapen och pengar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hedgehog har tror jag

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vad var anledningen till att du kidnappade utan att va med i gäng då?

Tänkte hjälpa mina kompisar som hade krig med de gänget
Hur gick kidnappningen till då, nån form av setup?

Hur gick kidnappningen till då, nån form av setup?
dom satt i en bil bredvid jag hoppa ut rikta tog med han, ringde polaren men dom kom ej så släppte ju honom sen. Också pga att han vägrade svara på mina frågor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka