Nekad miodri2010 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miodri2010

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ditt discord namn: Miodri2010

Ditt Hex-ID: steam:11000016249b9b0

Vad för typ av beslut gäller det? Cambing av gänghus

Vem/vilka tog beslutet? Mrking och HedgeHog

Varför tror du själv att beslutet togs? För man ser våra bilar en bit ifrån deras gänghus och då ser det ut som att vi "campar" men de va verkligen inte de vi va ute efter för att vi såg en av deras bilar köra in i deras gänghus så då samla jag grabbarna för att berätta de och sedan åker dom ut direkt från huset vilken va en rejäl otur. Men som sagt jag köper 100% vad Mrking och Hedgehog berättar men de va verkligen inte meninngen att campa och de hra ni mitt ord på.

Hur är beslutet felaktigt? Asså beslutet är verkligen inte jättefelaktigt för att både Mrking och HedgeHog är svin stabila staffs. Men saken är den att de va jo inte meningen att campa vi ville mest bara upp i paleto. Sen att man inte får vara ens nära deras gänghus viste jag aldrig om så de va svårt för mig att förså de. Men efter de som staffsen berätta de, gör så att jag förstår mer och kommer aldrig att göra om detta igen då jag inte viste om att man fick åka upp i Paleto för att deras gänghus är där.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Blev inte tilldelad något bevis. Men jag vet exaxt vad Mrking och Hedgehog menar

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka