Nekad Philie | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philie

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gsson133742069/

Ditt Hex-ID: steam:110000112efe350

Vad är din discord tagg? gzzon69

Vem var det som bannade dig? Berdan1213

Bild på banmeddelande: banunive12dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var "suntförnuft" för att jag stannade och snackade med motparten även han bett mig dra och för att vi ville ha % av ett område vi inte "ägde"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte fram t ett gäng som sålde droger och så sa vi att vi skulle ha % och sen sa jag att vi kunde lösa vårt personilga krig men det vart provocering ist för att vi stannade kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ja för att jag tycker inte det är speciellt provocering av att vi står o försöker lösa något socialt ist för o skjuta. För skjutningar händer hela tiden så kände vi att de e bättre o göra det socialt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, senaste bannen var för jag hade konstigt tecken i mitt namn sen har jag vart bannad för VDM och jag har lärt mig av mina senaste bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt när han sa att vi skulle åka men tycker att de är konstigt att åka också eftersom vi ändå försökte lösa en sak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka sig för lite till men samtidigt så tycker jag att man borde få ha sociala scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka