Nekad Phelep420 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 1100001453cd8ba

Vad är din discord tagg? phelep___

Vem var det som bannade dig? Wux tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ban bild phelep.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad ingame i 2 dagar typ men för någon anledning då blev jag p bannad ur discorden och där fick jag perma ur discorden anledning vet jag inte men antar han tycker jag var otrevlig emot wux i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad ingame i 2 dagar. Skriver nått med stil till wux "Vad håller du på med" sen blir jag p bannad ur discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifrån mitt perspektiv så gjorde jag inget men om han uppfattade det som hets av något slag så ska jag såklart bli bannad vilket jag är ledsen för isåfall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Läng esen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skriva alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka