Nekad Phelep | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Phelep

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Testa något nytt jag har varit servervakt ett tag nu och vill helt enkelt ta det till sneppet längre och bli en större del avb communityt jag har varit servervakt många gånger och helper 2 gånger och när ja var helper tyckte jkag att det var skit kul att träffa nya m,änniskor och snacka jag tycket att interjuver var en simpel grej och jag kommer göra mitt arbete så bra som möjligt jag är bra på att snacka meed nya människor och jag vet redan hur jobbet går till sen vet jag att ni bytt ut frågorna och så men det kommer jag någ lära mig snabbt om jag ska vara ärlig jag kommer ta mitt jobb som MA seeriöst och jag kommer göra så mycket som jag klara av jag vill visa att jag klarar av detta för att sedan ansöka till helper.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är bra på att prata med andra jag vet sen innan hur arbetet funkar och jag är en lojal m'änniska och med detta menar jag att om jag får chansen att bli MA kommeer jag inte sitta och lata mig utan jag kommer visa att jag verkligen vill vara MA sen vet jag om att man kan noclipa (rätta mig om jag har fel) men jhag kommer även vara ingame och underlätta för staffsen och med det menar jag att jag kommer dva bilar som står över allt jag kommer vara och specca på lalliga platser och mycket mer när jag tar interjuver kommer jag hålla en bra ton och välkommna framtida spelare och göra allt jag kan för att ta in bra personer till unive jag kommeer vara seriös under interjuver och hålla en proffionell nivå och bara försöka vara en sån bra MA som möjligt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Såklart ska man vara eetyt gott exemple även som man representerar unive man ska hålla en god ton och vara seriös och ha respekt för har man inte respekt flör andra kommer du inte heller få respekt tillbakak vilket inte kommer bli bra man ska lyssna och ta in man ska vara kompetent med sina beslut visa att vi som MA bryr oss om dem vi hjälper/ tar inter´juver med för visar man att man bryr sig visar man också att vi som comunity är starkt och att vui hjälper varann

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man ska vara medlem ska man också visa att man kan hålla i den och att man är värd den för har man lalliga spelare går det inte ihop och det visar på en brist i community därför ska man vara noggran i interjuver och visa att kan vill lära dom . Att vara medlem på unive ska vara något unikt en upplevelse som andra inte har man ska kämpa för den, Medlem på unive är inte bara en roll och att man kan alla regler utan också att man ska kunna uppföra sig såklart är det en stor del i edlemskap attt man kan regler och annat men vad jag tror är det också en stor del om hur mogen man är!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven som jag tycker medlemar ska följa är just att kunna alla regler men det är inte heller hela grejen utan man ska också visa att man vill ha rollen man ska visa att man är en lojal spelare och inte hoppar melan server till serveer xsom tex för har vi ärliga och lojala medlemar på nuive kommer communityt på servern vara så starkt såklart har unive lojala och ärliga spelare men detta är bara vad jag tycker kraven ska va det ska vaare en unik sak att vara medleem på just unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att ta hand om medlemarna skulle någon behöva hjälp så tycker jag att vi ska finnas där för att hjälpa vi ska vis arespekt till alla medlemar och vara en förebild till dom, ansvaret inom MA är ju också att ta interjuver försöka få bort dom meedlemarna som inte håller sig till regler mm

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv dagligen och jag spelar ungefär 5 timmar per dag skulle jag nog säga.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja, Jag är gul markerad och som jag förstått det så får man ej bli MA om man är gulmarkerad men bannsen som gjort mig gulmarkerad är felaktiga och dom har försvunnit med en gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka