Accepterad phantomxdpvp | Ansökan till Servervakt [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007

Vad heter du på discord? Vaping Cat#6036

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: (Online-Skola: mellan 8:30 / 15:40 - 22:00) (Vanlig skola: 15:00 - 22:00.)
Tisdag: (Online-Skola: mellan 8:30 / 15:40 - 22:00) Vanlig skola 16:00 - 22:00.)
Onsdag: (Online-Skola: mellan 8:30 / 15:40 - 22:00) Vanlig skola 16:00 - 22:00.)
Torsdag: (Online-Skola: mellan 8:30 / 15:40 - 22:00) Vanlig skola 16:00 - 22:00.)
Fredag: (Online-Skola: mellan 8:30 / 15:40 - 22:00) Vanlig skola 15:00 - 22:00.)
Lördag: 13:00 - 00:00/01:00.
Söndag: 14:00 - 22:00.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden ett bra tag nu, först började jag för ungefär ett år sedan och har spelat innan sommarlovet, i september spelade jag på en server som heter CMG, men i oktober gick jag över till multistaden och har spelat på multistaden sedan dess.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta min nuvarande RP Nivå, och möjligtvis förbättra den, genom att vara mer noga med reglerna (Jag är noga nu men kommer bli ännu mer noga med dom om jag får en chans att bli servervakt.) Sedan skulle jag vara mer noga med om någon bryter mot en regel, är givetvis det nu, men kommer verkligen titta närmare på när folk gör fel. Sedan om det är en seriösare regel dom bryter mot kommer jag självklart banna personen och kontakta staffs för att dom ska förlänga personens ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Multistaden är en server som jag verkligen gillar för tillfället, är inne där varje dag och har det väldigt kul med alla spelare och vänner, och att få chansen att bli servervakt är en stor grej för mig. Jag kommer delta många gånger med om någon gör fel, då kommer jag ta tag i det och ge dom det straffet som behövs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att försöka mitt absolut bästa att hålla servern borta från personer som inte ska ha en plats på multistaden, multistaden är inte en lekplats, och folk måste börja förstå det och inte bara komma in och lalla runt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att folk tror verkligen att multistaden är en stor lall server, och det är den inte. Sedan kommer jag försöka mitt bästa att höja min RP Nivå till en nivå som jag aldrig har nått förut, jag kommer alltid tänka efter för varje grej jag gör som kan leda till konsekvenser för mig.

Varför vill du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har sett på sistone att folk bara kommer in på multistaden som att det är en stor jäkla sandlåda, detta är en stor och sjukt bra seriös RP server, och folk ska inte bara komma in och göra saker som inte är tillåtet på servern, utan dom som gör det ska få straff för det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper inom dom, då jag har varit servervakt 2 gånger förut. :)

Är du whitelistad på serven? Ja, självklart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för många saker, kan inte rabbla alla men många, den absolut största bannen jag har fått var en permanent ban för att jag och min kompis sålde tjejer för pengar när vi ägde klubben Monkey Club. Detta har aldrig hänt igen och självklart inget annat jag har blivit bannad för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte, multistaden är min Älsklingsserver kan man säga :D Tack för att du har läst och ha en trevlig dag.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

MvH
Retarden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka