Nekad Phantompungen | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phantompungen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer

Vad är ditt discord namn? Phantompungen

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Fokin, 50

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Opartisk, kunnig och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik Fokin växte upp i en liten by där det cirkulerade mycket militärer eftersom det var skyddat och hadde en liten flygplats som var perfekt för militära övningar. När Fredrik var 15 år gammal flyttade han till örnsköldsvik där han träffade mycket poliser och mycket trevliga folk. Fredrik gjorde lumpen när han var 18 år gammal och tjänstgjorde som en amfibiesoldat efter ett fystest som var väldigt krävande. Fredrik stannade kvar i militären tillls han blev 35 år gammal och blev väldigt högt uppsatt. efter de åren sökte han till polisen och jobbade där tills han bev 49 år gammal. Han har nu varit arbetslös i 3 månader och söker ett jobb hos polisen igen eftersom han har fått upp energin för jobbet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg är kunnig inom regler, har varit staff, servervakt, medlemskap ansvarig, ticket och supp ansvarig samt haft en rang på polisdirektör hos Avena RP. Jag är medlem på circuit rp och liquid rp vilket är två väldigt seriösa amerikanska rp servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartenm innebär att man inte bara försöker "vinna" situationen för din karaktär utan att man äver rp:ar på ett sätt sopm gör det roligt, rimligt och engagerandeför den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, i början när jag böjade spela fivem så var det mycket ooc för att jag inte fattade vad de alla menade men allt eftersom har jag fattat regler och besökt hemsidor och läst igenom serverregler som gjorde och gör att jag fattar vad bra rp är.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, NLR, powwergaming, RDM, VDM,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Manuell verifiering?

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid, Skriv till mig i PM så hjälper jag dig. Givetvis ska du kunna spela här!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka