Accepterad petter0823 | Medlem ansökning [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petter0823

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? petter karlsson

Vad är ditt discord namn? petter#8715

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Stekpanna han är 20 år han är född 23 december . Stefans största dröm är att jobba med bilar eller inom polismynidgheten. Stefan studerade aldrig i gymansiet och började istället studera bilar Stefan är en riktig bil fantast han älskar att mekka på bilar han brukar betala för folks lagning på mekko för han vill sprida kärlek och glädje men sen började Stefan se hur polisen jobbade och tyckte det var mycket intresant då de också får köra bilar på jobbet så stefan började i gymnasiet ett år efter han hade nekat till att gå i gymnasiet han valde Samhällsvetenskapsprogrammets linje för att börja studera för att bli polis han klarade av det galant sen när han började i polishögskolan dog Stefans mamma Lina i ett mord. Så Stefan börja de tänka nu måste jag bli polis för att börja stoppa brott så detta inte händer något annat han klarade polishögskolan och ska ansöka till polis. Stefan har sett upp till alla lagar i Unive city han har bott där i något år Stefan har aldirg brytit mot en regel han har också många vänner som jobbar för polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bättre och mer seriöst rp. Jag vill själv ha roligt när jag spelar rp därför ska jag inte lalla runder och jag ska rpn väldigt seriöst samtidigt som det är roligt. Om jag ser någon göra fel så kommer jag reporta det så personen inte fortsätter med det. Jag vill också sprida glädje och kärlek på servern. Och om man är i ett scenario och en person kanske inte riktigt vet vad den ska göra så hade jag ju alltid kunnat föröka hjälpa den i ooc kanske också utveckla hans rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda parterna i scenariot och inte bara spela för sin egen part. målet är att i båda parterna i scenariot ska ha roligt. man ska inte bara försöka vinna i ett scenario man ska låta den andra också vinna för att de ska vara roligt för båda.

Hur hittade du Unive? jag fick höra av en kompis att de var en bra server samtidigt att jag leta efter rp server så gick jag in på unive och testade efter en timme hade jag redan varit med i några scenarion jag tycker också att unive är en bra server för att de finns många att rollspela med och många aktiva därför har jag valt att stanna på unive

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka