Nekad PeterPung | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PeterPung

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009665751/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? PeterPung#6969

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Peter Anusberg jag vet att efter namnet blev lite konstigt men jag föddes med det namnet så jag kan inte hjälpa det. Jag är från en by i Brasilien där min mamma och pappa har bort tillsammans och varit gifta sedan dem var 22 och 26 år gamla. När min mamma och pappa kom till Sverige så skildes dom för att det var för mycket bråk i familjen och jag flyttade med pappa och hans nya flickvän nu har jag flyttat hem ifrån och jobbar som taxi chaufför och är 21 år gammal. Och min döm och uppnå är att Köpa en JDM bil och chilla i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli whitelistad på servern för att jag ser mig själv ta den här servern seriöst och därför vill börja spela på den och ha kul på servern. Och utveckla min RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kom in på servern med 200 pers och jag trode det skulle vara kaos men jag merkte ganska fort att det var seriösa spelare och snälla som hjälpte mig med en bra stad på servern

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad många gånger av vänner och kompisar så jag tänkte att jag joinade och kollade hur servern var och jag älskade folken och servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att ha kul skapa bra scenarion och rollspela seriöst på servern. Och bli kriminel och tjäna pengar och skaffa nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bli bättre på att rollspela och skapa bra scenarion i staden. Och hoppas att jag blir whitelistad för jag kommer kunna komma i mycket bättre scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka