Ban-referens
fivem-däcket-rgnj — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: fearrpar under scenario
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och en kompis blev jagade av en bil, Den här bilen väljer då att pitta oss i hög fart så vi krockar jag väljer då att på ut ur bilen och min kompis väljer att köra iväg vilket leder till att jag ramlar när han kör iväg dom som satt i andra bilen väljer också att hoppa ut och börjar skjuta på min alltså dom riktar inte på mig då ställer jag mig upp och jag och den andra killen riktar på varandra ungefär samtidigt och vi båda skjuter varandra och dödar varandra vi är alltså inte helt "döda" vi kan krypa runt så kollar han upp mitt id och säger till sin kompis "KOLLA HANS SKO STORLEK" och sedan hoppar support på mig och jag blir bannad.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag till viss del men jag anser att båda gjorde fel.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att jag inte ska skjuta direkt.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en spelare som följer serverns regler och har inte haft många tidigare bans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja