Accepterad Altino504 | Ban Överklagan [Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
7
Ban-referens
fivem-däcket-tf25 — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: rpar kriminell utan att vara kriminell.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och en grabb va utanför sandy sjukan vi båda är icke krim och just jag som har spelat som krim sen jag börja köra unive är vann med krim rpn o glömmer först bort helt att jag inte är krim så jag åker fram till en rosa bil och börjar hetsa sen blir jag jagat utav flera bilar. Och det flasher just banna mig va att jag spela som att jag våre krimienll fast jag inte är.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar helt o hållet ansvaret och det är helt rätt beslut utav flasher hoppas du förstår mig och vill ge mig en chans då jag också lär mig lätt av mina misstag.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? genom att inte åka fram till dom och hetsa då jag inte är krim. istället bara åka runt med min bil. /// nu när jag ej är krim så väntar jag tills jag kan skicka medlemskap ansökan så gjorde ju fel då jag först glömde helt o hållet bort att jag inte är krim för just min bil så knr flera gäng att DET ÄR JUST JAG!. och folk börjar hetsa o såvidare men försöker fortfarande undvika sådant.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag lär mig av misstagen och gör inte om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka