Nekad Peter Svensssson | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Kebab240

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svensson och är 23 år gammal han är född och uppväxt i Sverige. Hans föreldrar skilde sig när Peter var 1 år gammal och nu bor han med sin pappa. Hans pappa är ledare i ett krimminellt gäng och detta fick peter att börja med krimminaliteten. Peter var borta från skolan 80% av skoltiden. Han började med dåliga saker redan vid 12 års åldern och har inte slutat än. När han var ungefär 15 började han med att råna folk och små butiker. Nu försöker han bli ren och bli ordnings vakt men hans pappa vill inte att han ska bli det och nu tycker peter att det ända han kan och har lärt sig är dåliga saker. Med detta menar jag att han tror att han inte kan lösa jobbet som ordningsvakt. Nu vet han inte om han ska gå sin pappas väg eller anmäla sin far och bli ordninsvakt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra till med är bra rp och roliga scenarion. jag kommer följa alla regler så det blir roligare för alla att rp. Jag kommer också vara väldigt social.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med hänsyn till vad som är mest gynnsamt för den andra parten eller motståndaren, istället för att endast fokusera på ens egna intressen eller fördelar. Det kan vara en strategi som används i förhandlingar, samarbetsprojekt eller konflikthanteringssituationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla. Till exempel cop bait som betyder att få polisens uppmärksamhet genom till exempel driftning. Cambat logg=lämna sever vid ett scenario som man vill undvika. VDM= döda någon med ett fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rp i ungefär 2 år nu och kan det mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla "Berätta om din karaktär". Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka