Accepterad peter agent | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter agent

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Almar

Vad är ditt discord namn? angrycat

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peter laserlingon 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mogen unik speciell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Greger är 26 år gammal och har haft ett rätt så tråkigt liv innan han kom till staden. Han hade också en dålig uppväxt, vilket gjorde att han ofta kände sig osäker på framtiden. Innan flytten såg nästan varje dag likadan ut och livet kändes ganska enformigt. När han kom till staden förändrades mycket snabbt och ett nytt liv startade nästan på direkten. Där såg han nya möjligheter som han inte hade sett förut och det gav honom mer hopp. För att tjäna pengar gjorde han lite småjobb här och där och efter ett tag fick han jobb som brevbärare, vilket han tycker är ett bra och tryggt arbete. Idag lever Greger ett ganska bra liv och är nöjd, men han hoppas i framtiden att få börja jobba på en bilfirma och kunna äga en fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till utvecklade scenario för att båda personernas vinst och jag tycker om att lösa problem istället för att till exempel springa iväg från dom

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte får vara för sträng och att till exempel om man är kriminell inte springa och skjuta alla utan även prata med poliser istället för att dirkt skjuta

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit till någon av regelerna fast har blivit felaktigt bannad men det löste sig utan problem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? combatlogging är förbjuden och visa hänsyn till andra och inte säga ful saker till folk inte prata eller förhandla om grejer som brytrer mot sveriges lagar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är även rätt så ny till rp och lär mig fortfarande

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka