Accepterad peter söderman | Ban Överklagan [lekkez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

peter söderman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Emilio234893429/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d929e0

Vad är din discord tagg? emilio2.09178

Vem var det som bannade dig? Lekkez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-22 220636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte rpade på mina skador tillräckligt och skjöt på personen lite vilt. Men det var faktiskt inte utan anledning och jag var frustrerad för att personen var dryg mot mig och jag ville bara skrämma bort honom och visa att man inte ska lalla runt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att personen som inte tar rp seriöst och var ny eftersom att han inte var medlem kör på mig utan anledning i en gängbil som han hade stulit. Han körde också offroad, upp på ett berg för att sedan köra över mig igen. Jag ville stanna honom och hjälpa honom genom att förklara att det inte är okej att bete sig så som han gjorde och det var anledningen till att jag försökte ramma hans bil. Det där med skjutandet var pga att han delvis körde i en gäng bil som körde över mig så jag trodde det var folk efter mig och han höll på att döda mig genom att köra över mig gång på gång vilket är väldigt drygt så jag försökte skjuta för att varna. Sen hade en staff klippat händelserna men hade inte en bakrund och hela senariot på film och vi båda var fel men jag tycker ändå att man ska få agera om någon försöker döda en genom att köra över en utan anledning innan man kontaktar staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt jag tycker att det var en lite för stor ban, det hade kanske räckt med en spark med ett meddelande som förklarade vad jag gjorde fel. Detta eftersom att jag bara agerade på att inte bli dödad och ville säga till honom att rpa rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men inte för något stort. Det var när jag var ny till Unive och tog folks bilar och sånt men nu tar jag rp mer seriöst och lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu i efterhand inser jag att det bästa skulle vart att klippa när han körde över mig och kontaktat staff direkt efter att ha rollspelat på mina skador istället för att försöka lösa problemet själv. Det ska jag defenitivt göra nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att bara för att någon annan gör fel, betyder det inte att jag ska göra samma sak. Istället ska jag kontakta staff och låta dem ta hand om det. Jag vill göra rätt för mig och följa reglerna. Om jag får en ny chans kommer jag visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta er tid, jag vet att ni ändå kommer att göra ett rättvist beslut

Tillbaka