Inaktuell Peter ohlsson sandqvist | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? XanS_121

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter ohlsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,pratglad och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag hade det bra i skolan men gick lite så där med betygen men i 8an så höjde jag dem. När jag gick till högstadiet så blev jag lite mobbad. Jag höjde mina betyg för att jag ville kunna bli en polis som jag tyckte va jätte roligt när jag var liten. Och att min pappa va polis så fick jag lite tips av han som jag har lärt mig. Jag har alltid velat vara en polis och kommer nog ansöka till en polis i denna staden. Jag gillar att springa och köra bil. Jag har kört mycket bil på landet och har alltid bort på landet men har nu flyttat in till en by. När jag var liten hade jag mycket får och katter och en hund. Så jag är en djurälskare rentutsagt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till seriöst rp och följa reglerna jag kommer också anpassa mig till situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta mot spelaren få vinna ett scenario och inte bara jag som ska vinna det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig spelat på en rp server men om jag skulle gjort fel så hade jag inte gjort om det och titta på reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan inte så många men jag kan några. RDM,VDM och copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag hade varit en bra medlem i servern. Och har många kompisar som spelar på denna servern.

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är vidare genom verifiering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka