Accepterad Peter Nilsson | Whitelist ansökning [Nemo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198218037473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Nilsson

Vad är ditt discord namn? Katten123#0938

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Nilsson och är 21 år gammal. Peter är uppvuxen i Skåne i en liten by som heter Klippan. Han har haft en väldigt svår uppväxt mamma som dog av cancer när Peter bara var 9 år gammal och pappa var oftast på jobbet eller på en bar nånstans. Familjen Nilsson var inte så rika. Och nu vill Peter att han kan klara livet utan föräldrar för att han vill aldrig att hans barn i framtiden ska uppleva det Peter har fått uppleva. Peter är oftast snäll men kan bli rasande förbannad av nästan ingenting. Han gillar att jobba och tjäna pengar. Han tar också väldigt ofta andra före sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill börja jobba och hjälpa servern att bli större och bättre. Jag är också riktigt bra på RPA, jag kommer att bidra till en god utveckling av RP. Jag har även vänner som har whitelist som säger att rpet blir mycket bättre om man har whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har alltid haft intresse för RP spel och kunna lämna verkligheten lite och njuta med vänner samtidigt som man bidrar något till servern och varandra.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsade av många kompisar som spelade just FiveM och på just multistaden RP och jag tyckte det lät så himla roligt så jag testade och nu sitter jag helt fast

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna hitta ett jobb eftersom att jag vill tjäna pengar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det här är min första server, men min vän sa alla regler, så jag läste dessa regler innan jag gick in eftersom jag inte vill bli utestängd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka